• Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties grąžinti prekes praėjus ne daugiau nei 14 kalendorinių dienų po užsakymo gavimo datos.
  • Grąžinamos prekės privalo būti nepraradusios prekinės išvaizdos, nenaudotos, nedėvėtos (išimtis – matuojantis), neavėtos (išimtis – matuojantis), su etiketėmis, maišeliais, popierėliais ir visais kitais priedais, lygiai tokioje pačioje pakuotėje, kaip ir buvo pristatytos. Pakuotė turi būti nesubraižyta, nesulankstyta, nesuplėšyta ar kitaip nepažeista. Kitaip tariant, Pirkėjas privalo išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės, o įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtų padaryti tiesiogiai fizinės prekybos vietoje.
  • Už grąžintas prekes, neatitinkančias aukščiau minėtų reikalavimų, pinigai negrąžinami, o prekės atgal Pirkėjui siunčiamos tik vieną kartą.
  • Kuomet grąžinamas pilnas užsakymas, o ne dalis prekių, kartu grąžinama ir sumokėta suma už pristatymą.
  • Už prekių grąžinimo išlaidas Pardavėjui atsakingas Pirkėjas.
  • Grąžinimai vykdomi tik per automatizuotą Omniva sistemą – nuoroda čia. Kitais būdais grąžinamos prekės nepriimamos ir pinigai už jas negrąžinami, o už galimą grąžinamos siuntos pasimetimą atsako pats Pirkėjas.
  • Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais grąžinami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas apmokėjimas.
  • Pinigai už grąžintas prekes grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo to momento, kai Pardavėjas priėmė grąžintas prekes.