Sąvokos

  • Pardavėjas – juridinis asmuo IT business solutions, MB (įmonės kodas 305931094, PVM mokėtojo kodas LT100014484410, adresas Topolių g. 11, Giraitė, LT-54310, Lietuva),  kurio prekės parduodamos tinklapyje dressify.lt vadovaujantis šiomis Parduotuvės taisyklėmis ir kuris yra atsakingas už Pirkėjo pateikto užsakymo vykdymą;
  • Pirkėjas – fizinis arba juridinis asmuo, užsakantis prekes el. parduotuvėje dressify.lt;
  • Šalys – Pardavėjas ir Pirkėjas kartu;
  • Parduotuvės taisyklės – šios „Parduotuvės taisyklės“, kurios yra taikomos kiekvienam Pirkėjo apsipirkimui dressify.lt ir kiekvienai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaromai Pirkimo – pardavimo sutarčiai.
  • Pirkimo – pardavimo sutartis – Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma atitinkamų prekių pirkimo-pardavimo sutartis, kuri laikoma sudaryta nuo užsakymo pateikimo momento. Laikoma, kad kiekvienos Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytos sutarties sąlygos yra identiškos užsakymo pateikimo metu galiojančioms Parduotuvės taisyklėms.

Bendrosios nuostatos

Pirkėjas patvirtina Parduotuves taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio „Sutinku su parduotuvės taisyklėmis ir įsipareigoju jų laikytis“ užsakymo pateikimo metu. Tokiu būdu patvirtintos Parduotuvės taisyklės Šalims yra privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos visos su prekių pirkimu – pardavimu dressify.lt el. parduotuvėje susijusios sąlygos.

Apmokėjimo būdai

  • Bankinis pavedimas;
  • OPAY mokėjimų sistema (el. bankininkystė).

Užsakymo atšaukimas

Užsakymo atšaukimas galimas tik iki apmokėjimo už užsakymą momento. Apmokėti užsakymai neatšaukiami ir pinigai už juos negrąžinami. Pirkėjas, apsigalvojęs dėl noro įsigyti prekę jau po apmokėjimo už užsakymą momento, pirmiausia turi priimti užsakytą prekę ir atlikti jos grąžinimą (detalesnė informacija apie grąžinimus pateikta žemiau).

Garantijos

Prekėms taikoma privaloma įstatiminė garantija (daugiau informacijos šioje nuorodoje).

Pristatymas

  • Pristatymo terminas – 7-9 DARBO dienos (skaičiuojant nuo sekančios dienos po užsakymo apmokėjimo).
  • Pristatymo kaina – 5,00 € (su PVM), nepriklausomai nuo užsakymo sumos.
  • Pristatymo būdas – DPD kurjerių tarnybos pristatymas nurodytu adresu.
  • Jei Pirkėjas pristatymo metu neturi galimybės priimti siuntos, galima pakeisti pristatymo adresą, pakeisti pristatymo laiką, nurodyti saugią vietą siuntos palikimui arba nukreipti siuntą į pasirinktą DPD paštomatą.
  • Galimybės pristatyti per kitas kurjerių tarnybas (pvz., į Omniva paštomatus) nėra.
  • Siuntos pristatomos tik Lietuvos teritorijoje.

Grąžinimas

  • Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties grąžinti prekes praėjus ne daugiau nei 14 kalendorinių dienų po užsakymo gavimo datos.
  • Grąžinamos prekės privalo būti nepraradusios prekinės išvaizdos, nenaudotos, nedėvėtos (išimtis – matuojantis), neavėtos (išimtis – matuojantis), su etiketėmis, maišeliais, popierėliais ir visais kitais priedais, lygiai tokioje pačioje pakuotėje, kaip ir buvo pristatytos. Pakuotė turi būti nesubraižyta, nesulankstyta, nesuplėšyta ar kitaip nepažeista. Kitaip tariant, Pirkėjas privalo išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės, o įsigytą prekę apžiūrėti tik taip, kaip tai galėtų padaryti tiesiogiai fizinės prekybos vietoje.
  • Už grąžintas prekes, neatitinkančias aukščiau minėtų reikalavimų, pinigai negrąžinami, o prekės atgal Pirkėjui siunčiamos tik vieną kartą.
  • Kuomet grąžinamas pilnas užsakymas, o ne dalis prekių, kartu grąžinama ir sumokėta suma už pristatymą.
  • Už prekių grąžinimo išlaidas Pardavėjui atsakingas Pirkėjas.
  • Grąžinimai vykdomi tik per automatizuotą Omniva sistemą – nuoroda čia. Kitais būdais grąžinamos prekės nepriimamos ir pinigai už jas negrąžinami, o už galimą grąžinamos siuntos pasimetimą atsako pats Pirkėjas.
  • Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais grąžinami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas apmokėjimas.
  • Pinigai už grąžintas prekes grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo to momento, kai Pardavėjas priėmė grąžintas prekes.